Vleesch noch visch…

Soms heb je wel eens van die zaken die niet het een en niet het ander zijn. Een (in duur Latijns) Contradictio in terminis. Met elkaar in tegenspraak meer. Ik heb er pas zo eentje gescoord. Een oude Gazelle Tour de France (ik denk uit 1974) met een (minimaal een decennium jonger) Batavus zadel. Er zijn twee opties, óf ik zoek bij het zadel een Batavus fiets, óf ik zoek een zadel van Gazelle. Die laatste optie lijkt eenvoudiger, en van de week zag ik die ook al daadwerkelijk voorbij komen op FaceBook. Makkelijker nog wellicht is de gulden (zwarte) middenweg bewandelen. Een naamloos zadel. Misschien dat voor dat Batavus zadel er nog wel liefhebbers zijn die een wilde niet gezadelde Batavus geparkeerd hebben staan in de schuur. Of nog gekker, een Batavus met een Gazelle zadel hebben staan. Zoiets kan… weet ik nu… 🙂

Een fijne jaarwissel, voor de burgerlijk ongehoorzamen onder ons oppassen met (verboden!!!) vuurwerk…

 

Dit bericht werd geplaatst in Uncategorized. Bookmark de permalink .

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.